Εγγραφή στο xMall.gr μέσω e-mail, για να λαμβάνετε όλες τις προσφορες και τις εκπτώσεις πρώτοι!
Βάλτε εδώ το e-mail σας:
Τρίτη, 14 Μαΐου 2013

καντε γυμναστικη τροπο ζωης σ’ εναν υπεροχο χωρο 2000 τ.μ., εξειδικευμενα προγραμματα και εμπειρους





καντε γυμναστικη τροπο ζωης σ’ εναν υπεροχο χωρο 2000 τ.μ., εξειδικευμενα προγραμματα και εμπειρους
Η προσφορα περιλαμβανει:
  • Μηνιαια συνδρομη στο γυμναστηριο Gym Tonic Asana
  • Εγγραφη
Αναλυτικα:
  • Ελευθερη χρηση του γυμναστηριου με μηχανηματα αεροβιωσης, μυϊκης ενδυναμωσης και συσφιξης
  • Ελευθερη συμμετοχη σε ομαδικα προγραμματα (μυϊκης ενδυναμωσης, καρδιοαναπνευστικης ικανοτητας, χορευτικα και ολιστικα) απο εμπειρους και καταρτισμενους γυμναστες
  • Ελευθερη χρηση... αποδυτηριων, σαουνας, χαμαμ και Jacuzzi
Ομαδικα Προγραμματα
  • Μυϊκη ενδυναμωση 
Μαθηματα με χρηση εξοπλισμου με στοχο την αυξηση της μυϊκης μαζας και τη συσφιξη των μυων. Body Sculpt: Ασκησεις για ολο το σωμα με μπαρες, λαστιχα και βαρακια (all levels) Abs & legs: 30΄ ασκησεις για κοιλιακους και 30΄ ασκησεις για τα ποδια (all levels) Power Tonic: Ασκησεις για ολο το σωμα με μπαρες και βαρακια (levels 2 & 3) Work & Streτch: Δυναμικες ασκησεις με εξοπλισμο Pilates & 20΄ διατασεις για μυϊκη ελαστικοτητα (all levels)
  • Μυϊκη ενδυναμωση & καρδιοαναπνευστικη ικανοτητα 
Συνδυασμος ασκησεων μυϊκης ενδυναμωσης και αεροβιας ικανοτητας. Γρηγορες εναλλαγες στην επιβαρυνση των μυϊκων ομαδων και απλες κινησεις. Βελτιωστε τη φυσικη σας κατασταση, μειωστε το ποσοστο λιπους, αποκτηστε τονωση και γραμμωση. Cross training: Κυκλικη προπονηση με ασκησεις-σταθμους με βαρακια, medicine ball, λαστιχα και μπαρες (levels 2 & 3) Muscle Vs Fat: Ασκησεις για ολο το σωμα με το βαρος του σωματος σας (All levels) Three.20: 20΄ ασκησεις ενδυναμωσης, 20΄ cardio και 20΄ floor work (all levels) Be fit/Be Athletic: Αεροβια διαλειμματικη προπονηση με εναλλαγες υψηλης & χαμιλης εντασης σε συγκεκριμενες περιοδους με αθλητικες ασκησεις, χρησιμοποιωντας κατα βαση το βαρος του σωματος και μικρες αντιστασεις με βαρακια. (all levels) Tbata Fit/BOSU: Εναλλαγες ασκησεων ακολουθωντας ρυθμο 20″ ασκησης και 10″ ξεκουρασης (levels 2 & 3) BOSU: Πολυπλευρο οργανο γυμναστικης, που μοιαζει σαν μπαλα ισορροπιας κομμενη στη μεση. Ενεργοποιει ολο το σωμα. Ενισχυει την εσωτερικη συνεργασια του νευρομυϊκου συστηματος και την ισορροπια του σωματος σε ασταθεις συνθηκες. Ενδυναμωνει ιδιαιτερα την περιοχη του κεντρου του σωματος (core), γλουτους και λεκανη. (alla levels) P.A.C.E: Program Aerobic / Anaerobic Circuit Exercise Brazilian Butt: Ασκησιολογιο μονο για γλουτους Tae Bo: Εφαρμογη κινησεων απο πολεμικες τεχνες σε συνδυασμο με δυναμικες ασκησεις (all levels) Smart training: Δουλεψτε 3-4 μυϊκες ομαδες ταυτοχρονα για ταχυτερα αποτελεσματα
  • Καρδιοαναπνευστικη ικανοτητα
Aerobic / Step: Χορογραφημενο μαθημα αεροβικης με ποικιλια κινησεως υψηλης εντασης και φαντασιας. (level 3) Aerobic 4 all: Εκμαθηση των βηματων του aerobic. Body bike: Ποδηλασια διαρκειας 45΄ λεπτων υπο την καθοδηγηση γυμναστη. (all levels)
  • Εναλλακτικη ασκηση
Power yoga: Δυναμικη προπονηση βασισμενη σε μια ιδιαιτερη σειρα θεσεων, δεμενες μεταξυ τους με συγκεκριμενο τροπο σε συνδυασμο με την αναπνοη. Hatha yoga: Διαλογισμος που ακολουθειται απο ηπιας μορφης asanas & περιλαμβανει τεχνικες χαλαρωσης. Yoga 4 all: Μαθημα ιδανικο για ολα τα επιπεδα. Μεσα απο την εξερευνηση διαφορετικων πρακτικων, θα αυξησετε δυναμη, αντοχη και ευκινησια. Vinyasa yoga: Δυναμικη ροη asanas βασισμενη στις αρχες της ευθυγραμμισης της Anusara yoga. Ashtanga yoga: Η δομη ειναι βασισμενη στη σταθερη διαδοχη των asanas με στοχο την εξελιξη στη δυναμη και τη διαταση των μυων, μεσα απο την ρουτινα. Yoga 4 athletes: Δυναμικη Yoga με στοχο να μαθουμε στο σωμα μας να παιρνει σωστη θεση, αποφευγοντας τους τραυματισμους. Συνειδητη κινηση με αναπνοη. Sentao yoga: Προγραμμα βασισμενο στη yoga με τη βοηθεια της καρεκλας. Καταλληλο για γραμμωση και ενδυναμωση, ελαστικοτητα. Ιδανικο για ατομα με ορθοσωμικα προβληματα. Pilates mat: Συστημα ασκησης που επικεντρωνεται στην ενδυναμωση του κορμου και του ελεγχου ολου του σωματος απο τοη πυελο. Στοχευει στη βελτιωση της νευρομυϊκης συναρμογης και στην αποκατασταση μυοσκελετικων παθησεων. C.Y.B.A: Control Your Body Alignment. Μαθημα ορθοσωμικης στασης και εκμαθησης ελεγχου των κινησεων του σωματος.
  • Χορος
Video clip dance: Ζηστε τη δημιουργια του video clip με τα τελευταια μουσικα hits. Parouda: Συνδυασμος ρυθμων μουσικης & κινησης που προσφερουν τονωση, ενδυναμωση, καψιμο θερμιδων & καλη φυσικη κατασταση, στοχευοντας ολους τους μυς. Lampaerobica no stress: Συνδυασμος χορου και γυμναστικης, μαθαινοντας μικρες διασκεδαστικες & ευκολες χορογραφιες απο διαφορους ρυθμους (samba, axe, lambada, salsa, merengeu, swing, bachata, hiphop, forro, brasilian funk). Στοχος ειναι η μειωση του λιπους & η βελτιωση της φυσικης καταστασης.
προσφορα για: Καντε την γυμναστικη τροπο ζωης σ’ εναν υπεροχο χωρο 2000 τ.μ., με εξειδικευμενα προγραμματα και εμπειρους trainers! 35€ για εγγραφη & μηνιαια συνδρομη με απεριοριστη χρηση μηχανηματων αεροβιωσης & μυϊκης ενδυναμωσης, ομαδικων προγραμματων (power yoga by Eleni Petroulaki Ivic, aerobic, tae bo), αποδυτηριων, σαουνας, hammam και jacuzzi, στο γυμναστηριο Gym Tonic Asana στην Γλυφαδα!



απο την σελιδα προσφορων : Cheapis.gr

προσφορες